Φημολογείται ότι τα γυρίσματα θα γίνουν στη Σκόπελο
Πληθαίνουν οι φήμες που θέλουν την τρίτη και τελική συνέχεια της ταινίας Sex and the City να γυρίζεται στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Σκόπελο και συγκεκριμένα εκεί που γυρίστηκε το μαμα μια Τα γυρίσματα θα πραγματοποιηθούν το Σεπτέμβριο του 2014, ή το Μάιο του 2015 στον αγαπημένο προορισμό του διεθνούς jet set, όπου έγιναν και τα γυρίσματα της ταινίας
Ωστόσο, πρέπει να πούμε ότι μέχρι στιγμής, δεν έχει ούτε επιβεβαιωθεί αλλά ούτε διαψευστεί η είδηση από τους ανθρώπους της παραγωγής.
No comments:
Post a Comment