Στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης Θα διεξαχθεί τελικά ο αγώνας της δεύτερης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ανάμεσα στον Πανιωνιο και τον Παναθηναϊκό.
Η Αρμόδια Επιτροπή της Περιφέρειας Αττικής αποφάσισε να δώσει το τελικό "οκ", ώστε το παιχνίδι να πραγματοποιηθεί κανονικά στο "σπίτι" του Πανιωνίου.
Σήμερα Πέμπτη η αρμόδια Επιτροπή της Περιφέρειας μετά από συνεδρίασή της, έδωσε τελικά άδεια στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης. Μια άδεια που θα έχει ισχύ μέχρι τις 31/12/2013 και η οποία θα έχει και απαγορεύσεις, όπως το να είναι κλειστές οι Θύρα 1, αλλά και οι 9 και 10, που ήδη βέβαια δεν χρησιμοποιούνται.
No comments:
Post a Comment