Thursday, August 22, 2013

Καλημέρα θα ήθελα να ρωτήσω όλους τους Σκοπελίτες

Πιστεύετε ότι μπορεί κάποιος άλλος να είναι καλύτερος δήμαρχος Σκοπέλου  από τον
Καπετάν Δημήτρη Κ. ?
περιμένουμε Εμαίλ σας

No comments:

Post a Comment