Thursday, August 22, 2013
Καλημέρα θα ήθελα να ρωτήσω όλους τους Σκοπελίτες
Πιστεύετε ότι μπορεί κάποιος άλλος να είναι καλύτερος δήμαρχος Σκοπέλου από τον
Καπετάν Δημήτρη Κ. ?
περιμένουμε Εμαίλ σας
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment