- Οι διοργανωτές τα έκαναν... μπάχαλο, ωστόσο το τουρνουά του Ουλμ διεξάγεται κανονικά και αύριο (25/8) θα έχουμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε για πρώτη φορά την Εθνική Ελλάδας.

gazzetta.gr
Το σύνολο του Αντρέα Τρινκιέρι θα αντιμετωπίσει τη Γερμανία το μεσημέρι της Κυριακής (25/8, 15:30), σε αγώνα που θα μεταδοθεί κανονικά από τον OTE TV, όπως δηλαδή ήταν προγραμματισμένο από την αρχή του τουρνουά, πριν τα κάνουν... θάλασσα οι διοργανωτές.
No comments:
Post a Comment