Κάλεσμα συμμετοχής σε διαμαρτυρία στον ΟΑΕΕ
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Καταστηματαρχών Εστίασης & Διασκέδασης Ν. Μαγνησίας καλεί τα μέλη του να συμμετάσχουν αύριο στις 9.8.2013 και ώρα 10:00 π.μ. στην διαμαρτυρία του Συλλόγου στα γραφεία του ΟΑΕΕ για την πολιτική τρομοκρατίας που εφαρμόζει η κυβέρνηση έναντι των συναδέλφων που οφείλουν στον Οραγνισμό
Πρέπει να συμμετάσχουμε για να δώσουμε ένα τέλος στο γαϊτανάκι της φοβίας που σπέρνει η τρόικα και η κυβέρνηση στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες.

No comments:
Post a Comment