Friday, August 23, 2013
ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΟΛΟΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ,ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ε ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΛΑΜΟΓΙΑ...
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΣΚΟΠΕΛΙΤΕΣ
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment