Πολλοί φίλοι αναγνώστες μου έχουν ζητήσει να γράψω για παραλία της Σκοπέλου που δεν μπορείς να πέρασης και να κάνεις μπάνιο από τα τραπεζοκαθισματα ,τώρα εάν γράψω θα γίνω πάλι ο κακός ,και κάλος θα μου την πουν αφού η τοπικές δημοσιές αρχές που είναι υπεύθυνες δεν κάνουν
την δαυλιά τους γιατί λοιπόν θα πρέπει να παραπονιόσαστε σε έμενα?

No comments:
Post a Comment