Tuesday, August 20, 2013

Νεκρή η γυναίκα που πήδηξε από τον 4ο όροφο

Νεκρή η γυναίκα που πήδηξε από τον 4ο όροφο
«Έσβησε» στο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου η γυναίκα που νωρίς σήμερα το πρωί έπεσε από τον τέταρτο όροφο πολυκατοικίας στο κέντρο του Ηρακλείου...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

No comments:

Post a Comment