
Για να μην νομίζουν ορισμένοι ότι η δικαιοσύνη δεν είναι αδέκαστη…
- Ρε ξεφτίλες δικαστές κι εισαγγελείς, δεν είναι περιύβριση νεκρού όσα δηλώνει η εκπρόσωπος της ελληνικής διανόησης «κυρία» Διβάνη; (κάποιος τζαμπατζής μπορεί να πηδήξει από το όχημα)
- Το γερμανοτσογλάνι (Λένα Διβάνη) δεν προκαλεί... είναι σε διατεταγμένη Υπηρεσία των Μερκελιστών... Ας σκεφτούμε ότι δηλώνει καθηγήτρια της Νομικής Σχολής Αθηνών! Η σαπίλα μόνον με Λαϊκά Δικαστήρια μπορεί να πεταχτεί... - Ο ελεγκτής-φονιάς την δουλειά του έκανε... Κι όμως έχουμε πόλεμο!- Έχουμε πόλεμο! Η ζωή ενός 18χρονου; 1 ευρώ! Κι οι «ελεγκτές εισιτηρίων» ούτε καν συνελήφθηκαν! Ποια δικαιοσύνη… πρόκειται για δηλητηριώδη φίδια που δαγκώνουν (δικάζουν) μόνον ξυπόλητους, αδύναμους κι υπηρετούν το κατοχικό καθεστώς! - Ελεγκτές εισιτηρίων ή αδίστακτα τσογλάνια, δολοφόνοι για 1 ευρώ, τσογλάνια των γερμανοτσολιάδων; Αληταράδες, για ένα κωλοεισιτήριο άξιζε να είναι νεκρός ένας 18χρονος; Πως θα αντικρύσετε στα μάτια τις οικογένειές σας αληταράδες ελεγκτές;
No comments:
Post a Comment