Η βία είναι καταδικαστέα από όπου και αν προέρχεται. Σε αυτό είμαστε ξεκάθαροι. Είναι αυτονόητο ότι πρέπει να αναζητηθούν οι υπαίτιοι αλλά και επιβεβλημένο όλοι μαζί να αναλογιστούμε γιατί η ελληνική κοινωνία κατέληξε να αντιμετωπίζει τέτοια φαινόμενα που υπονομεύουν το δημοκρατικό μας πολίτευμα.
No comments:
Post a Comment