Monday, July 1, 2013

Δεν έχω να σχολιάσω απολύτως τίποτα ούτε για τον Μαρκόπουλο που παρακαλάει να γυρίσει ούτε για τον Σαμαρά που θα τον δεχθεί.....

No comments:

Post a Comment