Tuesday, July 16, 2013

Σύνταγμα τώρα

Έφτασε το ΠΑΜΕ στην αμαλίας. Πολύ χαλαρά και λίγος κόσμος. Στην σταδίου βρίσκεται μπλόκ με δημοτόμπατσους.

No comments:

Post a Comment