Thursday, July 11, 2013

ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΔΕΙΤΕ την συμετοχή υπαλλήλων του δήμου στην απεργία της ΠΟΕ – ΟΤΑ στις 9 Ιουλίου 2013» ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΗ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΊΧΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΟΝΈΣΟΥΜΕ Ε.....?

No comments:

Post a Comment