Συνάντηση δαμασκηνοπαραγωγών θα γίνει στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου Σκοπέλου σήμερα στις 5.30 μ.μ. κατά την οποία καθηγητές από τα ΤΕΙ Λάρισας και Καλαμάτας θα συζητήσουν με τους παρευρισκόμενους για το σκοπελίτικο δαμάσκηνο, την προώθησή του, την τυποποίηση κ.α.

No comments:
Post a Comment