Tuesday, July 16, 2013
ΠΡΟΣ Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Σκοπέλου Η ΤΡΙΤΗ ΕΧΕΙ 16 ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ 17 ΠΟΛΥ ΒΙΑΣΎΝΗ ΓΙΑΤΊ?
αποφασίζει
Εγκρίνει τη μετάβαση του Γενικού Δ/ντή
στην Αθήνα
την Τρίτη
17
η Ιουλίου
2013, με επιστροφή
την Παρασκευή 20η Ιουλίου 2
013 για διεκπεραίωση υποθέσεων της ΔΕΥΑ Σκοπέλου στην Ειδική
Υπηρεσία Περιβάλλοντος (ΕΥΠΕ) του ΥΠΕΚΑ στην Αθήνα
Λήψη Αρχείου
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment