Στο ΑΤ Αγ. Παρασκευής είναι σταθμευμένες 2 κλούβες με ΜΑΤ (το ΑΤ βρίσκεται σε αρκετά κοντινή περιοχή, 500 με 700 μέτρα). Είναι η 1η φορά όλες αυτές τις μέρες που γίνεται αυτό.
Επίσης στην ΕΡΤ τώρα δεν υπάρχει κόσμος.
Επίσης στην ΕΡΤ τώρα δεν υπάρχει κόσμος.
No comments:
Post a Comment