Thursday, June 20, 2013

Κόπηκε το σήμα της ΕΡΤ στο διαδίκτυο μέσω EBU


Τέλος στην εκπομπή σήματος της ΕΡΤ στο διαδίκτυο μέσω του EBU, καθώς σήμερα το πρωί κόπηκε η γραμμή μετάδοσης του προγράμματος των εργαζομένων.

Αμεσα κινήθηκαν νέες διαδικτυακές διευθύνσεις από όπου το κοινό μπορεί να παρακολουθεί το πρόγραμμα. Η εκπομπή του προγράμματος συνεχίζεται μέσω άλλων συνδέσεων.

No comments:

Post a Comment