Τέλος στην εκπομπή σήματος της ΕΡΤ στο διαδίκτυο μέσω του EBU, καθώς σήμερα το πρωί κόπηκε η γραμμή μετάδοσης του προγράμματος των εργαζομένων.
Αμεσα κινήθηκαν νέες διαδικτυακές διευθύνσεις από όπου το κοινό μπορεί να παρακολουθεί το πρόγραμμα. Η εκπομπή του προγράμματος συνεχίζεται μέσω άλλων συνδέσεων.
No comments:
Post a Comment