Τι άλλο να σκεφτώ αφού κάθε φορά βλέπω κορίτσια σε νυχτερινά μαγαζιά να φοράνε όλο και λιγότερα;
Όπως η Χρύσα Βελάι! Είναι τούμπανο το κορίτσι δεν λέω…αλλά με τα εσώρουχα; Ναι η Χρύσα λανσάρει νέα μόδα πίσω από τη μαγική κονσόλα που έχει καταντήσει μπάτε σκύλου αλέστε!....
Ούτε σέξι ντύσιμο , ούτε τίποτα. Εσώρουχα και μόνο εσώρουχα. Και σέξι. Από εκείνα που είναι για άγριες βραδιές!!!
No comments:
Post a Comment