Thursday, June 20, 2013

Έγγραφο πρόσληψης του Σίμου Κεδίκογλου στην ΕΡΤ

.

Τόσο ο ίδιος όσο και κυβερνητικά παπαγαλάκια έλεγαν προ ημερών ότι ο Σίμος, του Σαμαρά, δεν είχε προσληφθεί ποτέ στην ΕΡΤ....
Το παραπάνω έγγραφο όμως άλλα λέει.... έτσι Σίμο; με μέσο μπήκες στην ΕΡΤ γιατί σα δημοσιογράφος δεν άξιζες μία, αδιαφανή πρόσληψη είχες

No comments:

Post a Comment