Thursday, June 27, 2013

Μ. Χρυσοβελώνη: «Ο κ. Μητσοτάκης παραδέχεται την ανυπαρξία του κ. Μανιτάκη»

Σχολιάζονταςτην παραδοχή του νέου υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης ότι θα πρέπει να υπάρξει «νέο σύστημα αξιολόγησηςτων δημοσίων υπαλλήλων» πριν προχωρήσει το πρόγραμμα με τις διαθεσιμότητες, η αναπλ. Γραμματέας της Κ.Ο, Τομεάρχης Δημόσιας Διοίκησης και Βουλευτής Μαγνησίας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Μαρίνα Χρυσοβελώνηδήλωσε τα εξής:

« Ο κ. Μητσοτάκης έμμεσα παραδέχτηκε ότι το έργο του κ. Μανιτάκη σε ό,τι αφορά την αξιολόγηση ήταν παντελώς ανύπαρκτο. Αυτό είναι και το σκεπτικό βάσει του οποίου ζητά από την Τρόικα κατεπειγόντως να του δώσει πίστωση χρόνου.

Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ αυτονόητα καταδικάζουμε το μέτρο της διαθεσιμότηταςτων υπαλλήλων που προωθεί η Συγκυβέρνηση υπό το πρόσχημα της κινητικότητας στο Δημόσιο. Αν τελικά ο κ. Μητσοτάκης αντιμετωπίσει σοβαρά το θέμα της αξιολόγησης και σταματήσει την κοροϊδία Μανιτάκη με τα «οριζόντια» μέτρα σε βάρος των δημοσίων υπαλλήλων, εμείς θα εξετάσουμε τις όποιες προτάσεις κατατεθούν στο βαθμό που θα εγγυώνται την αντικειμενική κρίση όλων. Χωρίς παράθυρα ή αστερίσκους».

No comments:

Post a Comment