Οι εργαζόμενοι της ΕΡΑ ΒΟΛΟΥ καλούν τους πολίτες κι εκπροσώπους φορέων της πόλης μας σε ανοιχτή συνέλευση – συζήτηση στο προαύλιο του Ραδιοφωνικού Σταθμού, αύριο (Πέμπτη 20/06) στις 20.30 το βράδυ, με θέμα: προτάσεις για σειρά θεματικών εκπομπών, διοργάνωση εκδηλώσεων και προγραμματισμός ενεργειών προς την κατεύθυνση περαιτέρω ανοίγματος της Ελληνικής Ραδιοφωνίας στην τοπική κοινωνία.
Γιατί η Ελληνική Ραδιοφωνία είναι και δικό Σας κτήμα! Κι εμείς δικοί Σας “υπηρέτες”.
Οι εργαζόμενοι της ΕΡΑ ΒΟΛΟΥ

No comments:
Post a Comment