Την πρώτη της "απώλεια" μετράει η νεοσυσταθείσα κυβέρνηση που ανακοινωθηκε νωρίτερα το βράδυ, καθώς η Σοφία Βούλτεχη που είχε ορισθεί υφυπουργός υγείας, παραιτήθηκε αιφνιδιαστικά. Την θέση της στην κυβέρνηση θα πάρει η βουλευτής Μαγνησίας, της Νέας Δημοκρατίας, Ζέττα Μακρή.
Πάντως, προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστοί οι λόγοι που οδήγησαν την κα Βούλτεψη σε αυτή την απόφαση.
No comments:
Post a Comment