Αγνωστο πώς ο 39χρονος βρέθηκε στο τιμόνι του ασθενοφόρου του Κέντρου Υγείας, που βρίσκονταν σταθμευμένο εξωτερικά του κτιρίου και το έθεσε σε λειτουργία. Το ασθενοφόρο, λίγα μέτρα πιο μακριά ακινητοποιήθηκε, όταν προσέκρουσε σε σταθμευμένο ΙΧ αυτοκίνητο... Ευτυχώς κανείς δεν τραυματίστηκε.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το ασθενοφόρο βρίσκεται σε λειτουργική κατάσταση, ενώ δεν υποβλήθηκε έγκληση στο τοπικό Αστυνομικό Τμήμα σε βάρος του αλλοδαπού για κλοπή.
Ο 39χρονος τουρίστας, ο οποίος ενδέχεται να αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα, επρόκειτο να διακομισθεί στο Βόλο για εξετάσεις.
No comments:
Post a Comment