Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση, διαπιστώθηκε για άλλη μια φορά, ότι πολλές κλινικές, ιδιαίτερα η Οφθαλμολογική, ΩΡΛ και Γαστρεντερολογική, με τη σημερινή στελέχωσή τους με έναν μόνον ειδικό γιατρό, αδυνατούν να ανταποκριθούν στοιχειωδώς στο έργο τους, δηλαδή να παρέχουν υπηρεσίες υγείας στην κοινωνία της Μαγνησίας, σε τακτικά ή επείγοντα περιστατικά. Επιπλέον, και άλλα τμήματα, (Γυναικολογικό - Μαιευτικό, Νευρολογικό, Παιδιατρικό), μετά από συνεχείς αποχωρήσεις και συνταξιοδοτήσεις γιατρών τους, χωρίς μέριμνα αντικατάστασής τους επί τριετία, έχουν προφανή αδυναμία να εφημερεύουν, ενώ το Νοσοκομείο, λόγω της μοναδικότητάς του, είναι υποχρεωμένο σε καθημερινή εφημερία.
Κατά τη συνεδρίαση, διαπιστώθηκε επίσης η μεγάλη ανισότητα και αδικία που συντελείται εις βάρος των πολιτών της Μαγνησίας, με παραδείγματα, όπως 11 ειδικοί ΩΡΛ και 11 Οφθαλμίατροι στη Λάρισα, έναντι ενός μόνο στο Βόλο για τις ειδικότητες αυτές.
Στα παραπάνω προβλήματα προστίθεται και η τραγική κατάσταση των νησιωτικών Κέντρων Υγείας Σκοπέλου - Αλοννήσου, όπου η Πολιτεία με την αδιαφορία της εγκατέλειψε έναν και μόνο ειδικό γιατρό σε κάθε Κ.Υ. τα τελευταία έτη, όπως και η γνωστή έλλειψη νοσηλευτικού προσωπικού.
Το Επιστημονικό Συμβούλιο, σαν γνωμοδοτικό προς την Πολιτεία όργανο, κρούει για άλλη μια φορά τον κώδωνα του κινδύνου, επισημαίνοντας συγχρόνως ότι η εξάσκηση ασφαλούς ιατρικής και εφημέρευσης, είναι ανθρώπινα αδύνατη υπό τις παραπάνω δυσμενείς συνθήκες. Τέλος, επικαλείται το όποιο ίχνος υπευθυνότητας, λογικής αλλά και ανθρωπιάς των διοικούντων σήμερα την Πολιτεία, για θεραπεία των παραπάνω, στην ανακοίνωση που υπογράφει ο προεδρεύων του Επιστημονικού Συμβουλίου Παναγιώτης Μοσχοτζόπουλος.
No comments:
Post a Comment