Είναι αναγκαία η παράταση
Με το επιχείρημα ότι η προθεσμία για ΚΤΕΟ στα δίκυκλα έτρεχε μεγάλο διάστημα πριν την παράταση, η Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Καλιόπη Γερακούδη δεν δίνει νέα παράταση. Χιλιάδες ιδιοκτήτες δίτροχων στη Μαγνησία έρχονται αντιμέτωποι με τσουχτερά πρόστιμα αφού στα υπάρχοντα ΚΤΕΟ δεν υπάρχει ούτε για δείγμα ώρα για ραντεβού. Ακόμη και το Υπουργείο οικονομικών όταν αντικειμενικά δεν αρκεί μία παράταση δίνει και δεύτερη έστω και σιωπηλή. Η Κ. Γερακούδη λέει πεισματικά «όχι» σε ένα δίκαιο αίτημα. Αντί να απειλούνται οι πολίτες μήπως πρέπει να απευθυνθεί στο υπουργείο και να ζητήσει μία ακόμη λογική παράταση;Χ.Μ.
No comments:
Post a Comment