Monday, May 6, 2013

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΔΕΗ

Οι Άγιες μέρες του  Πάσχα,  ας γίνουν οδηγός  για τη δική μας Ανάσταση, από το σκοτάδι στο φως. Εύχομαι ολόψυχα σε όλους δύναμη για να αντιμετωπίσουμε την δύσκολη περίοδο που περνάμε.
Το μήνυμα της Ανάστασης του Κυρίου, να φωτίσει τις καρδιές  με αγάπη, ελπίδα, ειρήνη και ευτυχία.

No comments:

Post a Comment