Saturday, May 4, 2013

Έπεσαν στη θάλασσα - ένας τραυματίας

Βουτιά στη θάλασσα έκανε σήμερα λίγο πριν από τις 03.00 ένα... ΙΧ αυτοκίνητο, στο Ακταίο της Πάτρας.  

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και πέρασε στο αντίθετο ρεύμα της παραλιακής οδού, με αποτέλεσμα να βρεθεί στη θάλασσα.



Ο οδηγός και η συνοδηγός κατάφεραν να βγουν μόνοι τους από το όχημα καθώς, για καλή τους τύχη,  δεν έπεσαν σε βαθιά νερά.



Από την πρόσκρουση, ο οδηγός έσπασε τον αγκώνα του και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, ενώ σώα βγήκε από το όχημα η 19χρονη κοπέλα.

No comments:

Post a Comment