Στην αναμέτρηση του Σαββάτου κόντρα στην Μπαστιά υψώθηκε ένα πανό στο "Βελοντρόμ" το οποίο έγραφε το εξής μήνυμα:
"ΑΕΚ-Μαρσέιγ, δεν έχει σημασία η κατηγορία, αδέρφια...". Στην Μαρσέιγ γνωρίζουν πολύ καλά άλλωστε τη σημαίνει υποβιβασμός αλλά και τη διαδρομή από τον πάτο, πίσω στην κορυφή.
No comments:
Post a Comment