Monday, May 20, 2013

«Φέσια» από ενοικιαστές και ανέργους

2013-05-18 - 19:28:47
 «Φέσια»  από ενοικιαστές και  ανέργους Συνολικά   εξηνταδύο  αιτήματα   ισάριθμων  καταναλωτών,   τα   περισσότερα  από  τα   οποία  αφορούσαν  την αφαίρεση   προστίμων   για  λαθρουδροληψία   συζητήθηκαν στη  χθεσινή συνεδρίαση   του  Δ.Σ   της  ΔΕΥΑΜΒ.
Αναφέρουμε  μερικά  από  αυτά,  με   τις  αντίστοιχες   εισηγήσεις  της  υπηρεσίας   αποτυπώνουν   συνήθεις  καταστάσεις   που   μπορούν  να  συμβούν  σε  οποιοδήποτε  καταναλωτή,   είτε  για  λόγους   οικονομικής  αδυναμίας ,είτε  για   λόγους λαθρουδροληψίας, είτε  για  λόγους   αμέλειας   του  συνεργείου  της  ΔΕΥΑΜΒ …
Τα  πλέον  ενδεικτικά   παραδείγματα, μετά  από  αιτήματα  των  καταναλωτών  είναι   τα  παρακάτω  :
-   Καταναλωτής   ζητούσε  την  αφαίρεση προστίμου λαθροϋδροληψίας ποσού 639,13 € επειδή μετά από αποκατάσταση ζημιάς από το συνεργείο αφέθηκε ανοικτό το υδρόμετρο το οποίο ήταν σε διακοπή από 28/4/2011. Το συνεργείο δεν πιστοποιεί ζημιά στο συγκεκριμένο υδρόμετρο. Δεν προβλέπεται μείωση. Να γίνει   ρύθμιση.
- Καταναλωτής  ζητούσε   ρύθμιση προστίμου λαθρουδροληψίας 942,74 € που υπήρχε από το 2005. Είχε ενοικιαστή που έφυγε. Το παλιό σπίτι γκρεμίστηκε και δόθηκε αντιπαροχή. Η ίδια δεν γνώριζε για το θέμα. Δεν προβλέπεται μείωση.  Αποφασίστηκε να γίνει ρύθμιση.
-   Ακόμη   ένας   καταναλωτής  ζητούσε   τη  διαγραφή προστίμου λαθρουδροληψίας ποσού 867,39 €. Είχε ενοικιαστή. Δεν προβλέπεται διαγραφή του   προστίμου . Αποφασίστηκε  να  γίνει διακανονισμός.
- Καταναλωτής  ζητούσε  τη διαγραφή προστίμου λαθροϋδροληψίας ποσού 639,13 € λόγω ανεργίας. Είναι ενοικιαστής. Δεν προβλέπεται    διαγραφή   του  προστίμου
- Συμπολίτης    με αίτησή   του   ζητά   τη διαγραφή προστίμου λαθρουδροληψίας ποσού 1027,17 €. Είναι πολύτεκνος με τρία παιδιά ΑΜΕΑ. Δεν προβλέπεται. διαγραφή   προστίμου .  Αποφασίστηκε να  γίνει διακανονισμός.
 -  Καταναλωτής  - ενοικιαστής  με   αίτησή του   ζητούσε  τη  διαγραφή προστίμου λαθρουδροληψίας ποσού 1050,00 €. Το άνοιξε από ανάγκη, έχει ανήλικα παιδιά και είναι χαμηλόμισθος. Δεν προβλέπεται. Αποφασίστηκε   να  γίνει διακανονισμός   στην  πληρωμή του προστίμου.
-   Καταναλώτρια με  αίτησή   της  ζητούσε επιπλέον μείωση σε λογαριασμό νερού αυξημένο λόγω εσωτερικής διαρροής. Ήδη έγινε μείωση 60%. Από 859,10 € σε 270,90 €. Δεν προβλέπεται άλλη μείωση, αποφάνθηκε    η υπηρεσία  η οποία   πρότεινε  να γίνει ρύθμιση.
 - ΚΕΚΠΑ / ΔΙΕΚ  (   Κοινωφελής   Επιχείρηση Κοινωνικής  Πολιτικής  και  Αλληλεγγύης / ΔΙΕΚ ) για μείωση λογαριασμών νερού από το 2004 έως και σήμερα ποσού 15.158,66 € πλέον σύνδεσης με το δίκτυο αποχέτευσης. Υπάρχει υδρόμετρο διαμέτρου 1΄΄ με μεγάλο πάγιο άρα μεγάλο λογαριασμό. Μπορεί να γίνει μείωση σύμφωνα με τα καταναλωθέντα m3 και να ζητήσουν μείωση διαμέτρου.
- 1ο Γενικό  Λύκειο με   αίτησή  της   η Διεύθυνση  του   σχολείου για μείωση λογαριασμού νερού αυξημένου την περίοδο του καλοκαιριού. Όντως, όπως   υποστήριξε   η υπηρεσία,  κάθε καλοκαίρι υπάρχουν υπερβολικές καταναλώσεις προφανώς λόγω πλημμελούς επιτήρησης. Δεν προβλέπεται μείωση, είπε   η υπηρεσία  που πρότεινε  να  γίνει διακανονισμός.

No comments:

Post a Comment