Monday, May 6, 2013

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ... ΚΟΠΗΚΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΗ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ!

mitsotakis-xairetaei-geloios
Τον χαρακτηρισμό του... "γκαντέμη" που τον συνοδεύει εδώ και πολλά χρόνια φρόντισε, άθελα του, να επιβεβαιώσει ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου. Ο πρώην Πρωθυπουργός έκανε ανάσταση στον ναό του Αγίου Νικολάου στην Ρηγίλλης, αλλά όταν μπήκε στην εκκλησία, έπεσαν οι ασφάλειες και κόπηκε το ρεύμα!
Οι πιστοί που είχαν συγκεντρωθεί στον ναό θεώρησαν πως τα φώτα έσβησαν λόγω της ημέρας, αλλά τελικά αργότερα αποδείχτηκε πως υπήρχε τεχνικό πρόβλημα. Μάλιστα, εκτός από τα φώτα δεν λειτουργούσαν ούτε τα μικρόφωνα, με
αποτέλεσμα να μην ακούγονται οι ψαλμωδίες και οι πιστοί να αργήσουν να καταλάβουν πως έπρεπε να παραλάβουν το Άγιο Φως. Ωστόσο μόλις αντίκρισαν τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη κατάλαβαν που οφείλονταν όλα αυτά και χαμογέλασαν με νόημα

No comments:

Post a Comment