Εις βάρος του 67χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για παθητική δωροδοκία, ενώ ο γιατρός συνελήφθη επ ’ αυτοφώρω έπειτα από καταγγελία 44χρονου ιδιώτη ότι ο ΩΡΛ απαίτησε παράνομα και εκβιαστικά το ποσό των 2.000 ευρώ ως αμοιβή για εγχείρηση στην οποία υπεβλήθη λίγες ημέρες νωρίτερα στο εν λόγω νοσοκομείο.
Σήμερα το πρωί, σε προκαθορισμένο ραντεβού, στο γραφείο του στο νοσοκομείο, ο γιατρός συνελήφθη από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων, αφού προηγουμένως παρέλαβε το χρηματικό ποσό των 2.000 ευρώ σε προσημειωμένα χαρτονομίσματα, τα οποία βρέθηκαν στην κατοχή του.
Ο συλληφθείς γιατρός οδηγείται σήμερα στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.
No comments:
Post a Comment