Η Β΄κλινική Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης του Εθνικού Κέντρου Αποκατάστασης , πραγματοποιεί το ετήσιο διήμερο συνέδριό της στις 4 & 5 Οκτωβρίου 2013 , στο αμφιθέατρο του Εθνικού Κέντρου Αποκατάστασης με θέμα: "Αποκατάσταση σε τετραπληγικούς ασθενείς. Ο ρόλος της υψηλής τεχνολογίας στην θεραπεία και Επανένταξη." |

No comments:
Post a Comment