Saturday, April 6, 2013

ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΜΗΠΩΣ ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ?



ΕΡΩΤΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΛΕΩ

No comments:

Post a Comment