Tην άμεση σύσταση τοπικών επιτροπών οι οποίες θα αποφαίνονται αν οι ανεξόφλητοι λογαριασμοί της ΔΕΗ οφείλονται σε πραγματική οικονομική αδυναμία και ανέχεια ή αν οφείλονται σε κακή τακτική καταναλωτών ανακοίνωσε o διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Αρθούρος Ζερβός, παρουσία του υφυπουργού Περιβάλλοντος, Ασημάκη Παπαγεωργίου.
"Δεν νομίζω ότι είναι αυτά τα νούμερα που αναφέρατε αλλά το πρόβλημα είναι πράγματι υπαρκτό και άμεσα θα ανακοινώσουμε μέτρα", ενώ μόνο οι διακανονισμοί, από 400.000 που ήταν το 2011, έφθασαν τους 700.000 το 2012.
No comments:
Post a Comment