Monday, March 4, 2013
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ ΡΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΚΟΠΕΛΟ....ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8 ΜΑΡΤΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΚΟΠΕΛΟΥ ΣΤΟ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ 10,30 ΠΜ
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment