Monday, March 4, 2013

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ ΡΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΚΟΠΕΛΟ....ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ


ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8 ΜΑΡΤΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΚΟΠΕΛΟΥ ΣΤΟ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ 10,30 ΠΜ

No comments:

Post a Comment