Επιστολή διαμαρτυρίας έστειλαν 17 κρατούμενοι στις φυλακές Λάρισας, στην οποία, ανάμεσα στα άλλα, αναφέρουν: «Έχουμε δικαίωμα στη ζωή και την υγεία. Έχουμε δικαίωμα να υπάρχει γιατρός. Έχουμε δικαίωμα να μη στοιβάζονται οι κρατούμενοι ο ένας πάνω στον άλλο. Υπάρχουν κρατούμενοι που πραγματικά λιμοκτονούν, φυματικοί, οροθετικοί που είναι εγκαταλελειμμένοι και περιμένουν το θάνατο για λύτρωση».
No comments:
Post a Comment