Friday, February 15, 2013

ΕΔΩ ΠΗΔΑΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΡΓΑΤΗ ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ....ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΟΠΕΛΟ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΓΑΜ.....



No comments:

Post a Comment