Tuesday, February 19, 2013

αυτοπυρπολήθηκε μέσα σε τράπεζα

Τα εγκαύματα κάλυπταν το μισό της σώμα

Μία γυναίκα στην Ισπανία αυτοπυρπολήθηκε μέσα σε υποκατάστημα τράπεζας.

Η γυναίκα μεταφέρθηκε με ελικόπτερο σε νοσοκομείο της Βαλένσια για να της παρασχεθεί φροντίδα για εκτεταμένα εγκαύματα που κάλυπταν το μισό της σώμα.

Τα ισπανικά μέσα ενημέρωσης, παρότι δεν έχουν γίνει γνωστοί οι λόγοι για τους οποίους η γυναίκα προέβη σε αυτή την πράξη απελπισίας, αναφέρουν ότι είναι πιθανό να βρισκόταν οικονομικό αδιέξοδο.nwsbeast.gr

No comments:

Post a Comment