Saturday, December 29, 2012
Ο Λαλιώτης που είναι?
γιατί κανείς δεν τον αναφέρει ,είναι στο ΠΑΣΟΚ για όχι?ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΒΡΟΜΑ
περιμενουμε με μεγαλη αγωνια τ απλυτα του
λαλιωτη
να βγουνε στην φορα .
δεν νομιζω οτι υπηρξε πιο καλοταισμενο
λαμογιο
απ αυτο.
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment