Saturday, December 29, 2012
Σκόπελος σοβαρή βλάβη στο δίκτυο ύδρευσης ακούει κανείς?
προσπαθούμε να βρούμε κάποιον υπεύθυνο άλλα δυστυχώς δεν γίνετε τίποτα εάν κάποιος γνωρίζει ας επικοινωνήσουν έχει σπάσει σωλήνας στο Αλόπη και το νερό μπαίνει σε σπίτια
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment