Wednesday, December 19, 2012

Σχόλιο του ΚΚΕ για την απόφαση του Αρείου Πάγου για το χαράτσι της ΔΕΗ

Σχόλιο εξέδωσε το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ σχετικά με την απόφαση του Αρείου Πάγου για το χαράτσι της ΔΕΗ, καλώντας το λαό να απαντήσει στην κυβέρνηση. με πάλη και ανυπακοή. ότι το χαράτσι είναι παράνομο, άδικο και πρέπει να καταργηθεί.
Ολόκληρο το κείμενο έχει ως εξής:
ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΗΣ ΔΕΗ

Η απόφαση του Αρείου Πάγου είναι αυτή που ήθελε η κυβέρνηση. Οι εργαζόμενοι και τα φτωχά λαϊκά στρώματα πρέπει πιο αποφασιστικά να της απαντήσουν, με πάλη και ανυπακοή. ότι το χαράτσι είναι παράνομο, γιατί είναι άδικο και πρέπει να καταργηθεί και από τους λογαριασμούς της ΔΕΗ και από την εφορία.

No comments:

Post a Comment