Κατάληψη στο Εργατικό Κέντρο Βόλου πραγματοποίησαν χτες το πρωί από τις 8 μέχρι τις 12 το μεσημέρι οι εργαζόμενοι στα Πεντάμηνα, διεκδικώντας τα δεδουλευμένα τους. Οι εργαζόμενοι τοποθέτησαν ένα πανό έξω από την είσοδο του ΕΚΒ που ως γνωστόν μαζί με το ΙΝΕ της ΓΣΕΕ είναι οι εργοδότες τους, που έγραφε: «Εμείς δεν θα γίνουμε δούλοι του 21ου αιώνα».
Κατά τη διάρκεια της κατάληψης μέλος της διοίκησης του ΕΚΒ που ανήκει στην πλειοψηφία της διοίκησης (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ), ζήτησε από τους πενταμηνίτες να αποχωρήσουν και να σταματήσουν την κατάληψη, κάτι που δεν έγινε δεκτό.
Όπως ανέφερε ο Παν. Τσιτσιρίκης, μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής των εργαζομένων, που εξελέγη στη χτεσινή γενική συνέλευση, «οι 1.200 περίπου εργαζόμενοι στα κοινωφελή προγράμματα έπιασαν δουλειά στις 29 Οκτωβρίου και ορισμένοι νωρίτερα. Δουλεύουμε σχεδόν δύο μήνες και είμαστε απλήρωτοι και μας λένε ότι είναι θέμα γραφειοκρατίας. Τους απαντάμε με τη σημερινή μας κίνηση ότι δε μασάμε πια την κοροϊδία». Οι εργαζόμενοι απαιτούν την άμεση και έγκαιρη καταβολή των δεδουλευμένων τους, ενώ δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους μέχρι να δικαιωθούν.
Από την πλευρά του ο Στ. Ντούρος, μέλος της Επιτροπής, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Θέλουν να αντικαταστήσουν όλους τους εργαζόμενους στο Δημόσιο με πεντάμηνες συμβάσεις. Εμείς λέμε ότι δεν πρόκειται να καθίσουμε στον καναπέ μας, περιμένοντας τα χρήματά μας, αλλά θα κάνουμε διαρκείς και μαχητικές κινητοποιήσεις, πιέζοντας όλους τους πολιτικούς και απαιτώντας από τη συνδικαλιστική γραφειοκρατία να δεσμευτεί για τα δεδουλευμένα και τα εργατικά μας δικαιώματα, τα οποία θα κατακτήσουμε με τους αγώνες μας»
No comments:
Post a Comment