Η πορεία των εργαζομένων ξεκίνησε λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι, με συμμετοχή περίπου 150 ανθρώπων και ολοκληρώθηκε στις 3, αφού έγινε παράσταση διαμαρτυρίας και ακούστηκαν συνθήματα κατά του αντιπροέδρου της Βουλής, Θανάση Νάκου (στο γραφείο του, επί της οδού Σπυρίδη) και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης (οδός Δημητριάδος). Η πορεία κατέληξε στο Δημαρχείο Βόλου, απ’ όπου και ξεκίνησε και οι εργαζόμενοι διαλύθηκαν, χωρίς να δημιουργηθεί πρόβλημα.
Συνεχίζουν κινητοποιήσεις
Οι εργαζόμενοι στους Δήμους αποφάσισαν, κατά τη γενική τους συνέλευση, να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, με αποχή από την εργασία τους το Σαββατοκύριακο, που έχει ήδη αποφασιστεί, ενώ από την ερχόμενη Δευτέρα, θα γίνει τετράωρη στάση εργασίας, από τις 7 ως τις 11 το πρωί, με κατάληψη, από το βράδυ της Κυριακής αμαξοστασίου, ΧΥΤΑ και γραφείων προσωπικού των Δημαρχείων της Μαγνησίας.
Τέλος, στις 5 το απόγευμα της Δευτέρας το Δ.Σ. του Συλλόγου Εργαζομένων στους ΟΤΑ, αλλά και εργαζόμενοι αποφάσισαν να παραστούν στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και θα ζητήσουν από όλους του συμβούλους να πάρουν θέση στο θέμα των «διαθεσιμοτήτων» - απολύσεων.
Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων στους ΟΤΑ, Γιώργος Μαγιάκος, τόνισε ότι η έκτακτη συνέλευση ήταν ενημερωτική για τους εργαζόμενους, σχετικά με τα νέα μέτρα και τις απολύσεις που επιβάλλει πλέον η κυβέρνηση και η τρόικα. «Θέλουμε δίπλα μας όλους τους εργαζόμενους και την κοινωνία του Βόλου, διότι μια τέτοια εξέλιξη έχει αντίκτυπο σε όλη την κοινωνία. Η κυβέρνηση θέλει να τελειώσει το θέμα των απολύσεων σε 10 ημέρες, τη στιγμή που οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ έχουν εστιάσει να μην περάσουν τα νέα μέτρα. Για το λόγο αυτό έγινε και η νέα 48ωρη απεργία», ανέφερε.
Η έκτακτη γενική συνέλευση των εργαζομένων, αποφάσισε να γίνει πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο του Βόλου. Κατ’ αρχήν έγινε διαμαρτυρία έξω από το πολιτικό γραφείο του αντιπροέδρου της Βουλής Θανάση Νάκου και στη συνέχεια έξω από τα γραφεία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, επί της οδού Δημητριάδος, δήλωσε ο πρόεδρος του Συλλόγου.
Ερωτηθείς σχετικά με τη δυσφορία και την πρόθεση εμπόρων και εστιατόρων να μαζέψουν τα σκουπίδια οι ίδιοι, γιατί η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, ο κ. Μαγιάκος απάντησε ότι αυτός είναι ο μοναδικός μοχλός πίεσης για να μην περάσουν τα μέτρα. «Συμφωνούμε και συμπάσχουμε γιατί κι εμείς είμαστε ήμαστε δημότες και βλέπουμε την κατάσταση. Κι εγώ κρατάω τα σκουπίδια μου μια εβδομάδα στη βεράντα μου και περιμένω από τους πολιτικούς, που μας έφτασαν εδώ, να πάρουν πίσω οποιαδήποτε μέτρα αποφάσισαν», κατέληξε.
No comments:
Post a Comment