Monday, November 5, 2012

Αντίσταση με όλα τα μέσα. Γενική απεργία διαρκείας ΤΩΡΑ!


Ζούμε την εποχή των μεγάλων προκλήσεων. Δεν την διαλέξαμε, άλλοι την διάλεξαν για μας και δε μας αφήνουν κανένα περιθώριο. Νέα μέτρα έρχονται να συνεχίσουν την αλυσίδα της ελεεινής κοροιδίας που μεταφράζεται σαν θυσίες για την πατρίδα (?). Προφανώς ούτε αυτά θα είναι τα τελευταία…
Με το γνωστό πλέον εκβιαστικό, πλαστό δίλημμα: ψήφιση νέων μέτρων ή χρεοκοπία, η Κυβέρνηση, δηλαδή η πολιτική εκπροσώπηση του ντόπιου και υπερεθνικού κεφαλαίου φέρνει προς ψήφιση στη Βουλή ένα νέο πακέτο μέτρων που θα κοστίσει στα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα πάνω από 9 δις ευρώ για το 2013 μόνο και περιλαμβάνει:
1) Αύξηση ορίων συνταξιοδότησης, 2) Μείωση συντάξεων, 3) Απολύσεις, 4) Περικοπές μισθών, 5) Μεγάλες περικοπές στον τομέα της Υγείας 6) Περικοπές σε οικογενειακά επιδόματα.

Ο στόχος πλέον είναι ολοφάνερος είναι η εξαθλίωση και η φτωχοποίηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των υπηκόων, ώστε να είναι χειραγώσιμοι , ώστε να δέχονται να εργάζονται και να ζούνε με τους πλέον επαχθείς όρους. Όλα αυτά σε ένα ήδη ζοφερό τοπίο όπου κυριαρχούν η ανεργία, οι ελαστικές σχέσεις εργασίας, η αβεβαιότητα για το αύριο, η ψυχολογική ισοπέδωση που μεταφράζεται σε μεγάλη αύξηση των αυτοκτονιών (2.500 αυτοκτονίες από το 2010).
Οι γενικές απεργίες 1 φορά το μήνα, έχουν αρχίσει να μην έχουν νόημα. Το καθεστώς και η ΓΣΕΕ μας βγάζουν στο δρόμο μια φορά τον μήνα για να εκτονωθούμε, ακριβώς για να λειτουργεί ομαλά η οικονομία τις επόμενες 29 μέρες. Η κατάσταση μοιάζει με πόλεμο στον οποίο το ένα στρατόπεδο (το δικό μας) πηγαίνει μονίμως σε μάχες όπου ο αντίπαλος έχει προκαθορίσει τον τόπο και το χρόνο της σύγκρουσης σε «στημένο γήπεδο».
Αυτούς τους όρους της μάχης πρέπει να τους αλλάξουμε.
Από την πλευρά μας πρέπει μέσα από συλλογικές διαδικασίες στις οποίες θα αποφασίζουμε εμείς για εμάς να συντελέσουμε στην επέκταση και την ποιοτική αναβάθμιση του αγώνα.
Γιατί αν δεν τους σταματήσουμε εμείς, τα αφεντικά δεν πρόκειται να σταματήσουν μόνα τους και η επέλαση της βαρβαρότητας θα συνεχιστεί. Η αντίσταση πρέπει να εξαπλωθεί και να έχει διάρκεια.

No comments:

Post a Comment