Friday, November 9, 2012

Ερώτηση βουλευτών του ΚΚΕ για το Κ.Υ. Σκοπέλου

Ερώτηση για τα προβλήματα που υπάρχον στο Κέντρο Υγείας Σκοπέλου, υπέβαλαν στον υπουργό Υγείας, οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιώργος Λαμπρούλης και Θεοδόσης Κωνσταντινίδης.

Όπως αναφέρουν οι πολιτική δραστικών περικοπών για τη λειτουργία των Κέντρων Υγείας, έχει δημιουργήσει άκρως επικίνδυνες και δραματικές καταστάσεις για τα λαϊκά στρώματα της Σκοπέλου. Αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι, οι αγρότες, οι ψαράδες, οι αυτοαπασχολούμενοι, η μητέρα και το παιδί, οι συνταξιούχοι και οι χρόνιοι πάσχοντες, να στερούνται γιατρούς, εργαστηριακές εξετάσεις, ακόμα και στοιχειώδεις υπηρεσίες πρωτοβάθμιας υγείας στον τόπο κατοικίας τους.

Οι βουλευτές τονίζουν ότι σήμερα στο Κ.Υ. Σκοπέλου, το Μικροβιολογικό Εργαστήριο δεν λειτουργεί γιατί δεν υπάρχουν μικροβιολογικά μηχανήματα, αλλά και τεχνολόγοι παρασκευαστές, ενώ υπάρχει ένας παιδίατρος (δύο σύμφωνα με το οργανόγραμμα), ένας γιατρός γενικής ιατρικής (προβλέπονται πέντε) και κανένας οδοντίατρος (ενώ προβλέπεται η ύπαρξη ενός). Η δε Γλώσσα καλύπτεται μόνο από Αγροτικό γιατρό, ενώ πρέπει να υπάρχει γιατρός Γενικής Ιατρικής. Ακόμη τονίζουν τις μεγάλες ελλείψεις σε υγειονομικό και αναλώσιμο υλικό και τα κτιριακή προβλήματα.

«Με δεδομένο ότι οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες έχουν περικόπτει δραματικά, στην κυριολεξία δημιουργούνται όροι, που μπορεί να οδηγήσουν ανθρώπους στο θάνατο», επισημαίνουν οι βουλευτές, που ερωτούν τον υπουργό τι μέτρα θα πάρει για να γίνουν οι απαραίτητες προσλήψεις και να χρηματοδοτηθεί του Κ.Υ. επαρκώς από τον κρατικό προϋπολογισμό για την αναβάθμιση και συντήρηση των κτηριακών υποδομών, τη δημιουργία – λειτουργία Μικροβιολογικού Εργαστηρίου, αλλά και την πλήρη επάρκεια σε φάρμακα υγειονομικό και άλλο αναλώσιμο υλικό.

No comments:

Post a Comment