Μάλλον θα επιβεβαιωθούν όσοι υποστηρίζουν πως σύντομα θα λάβουν τέλος τα "πείσματα" της ΔΗΜΑΡ και συντεταγμένα... θα πάνε οι βουλευτές της "κυβερνώσας αριστεράς" να ψηφίσουν τον προϋπολογισμό και ποιος ξέρει, μπορεί στο τέλος και τα εργασιακά. Όπως έγινε γνωστό το Σάββατο, η ΔΗΜΑΡ αλλάζει τώρα στάση και δηλώνει έτοιμη να ψηφίσει "ναι" στον προϋπολογισμό, υπό την προϋπόθεση να υπάρχει δέσμευση από τον υπουργό Οικονομικών Γ. Στουρνάρα για ισοδύναμα μέτρα.
Mιλώντας στο iefimerida.gr η εισηγήτρια της ΔΗΜΑΡ Ασημίνα Ξηροτύρη τόνισε πως η ΔΗΜΑΡ θα πει «ναι» στον Προϋπολογισμό αν ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας, δεσμευθεί στη Βουλή πως θα υπάρξει η ρήτρα ισοδύναμων μέτρων που έχει ζητήσει ο Φώτης Κουβέλης είτε μέσα στο 2013 είτε στο 2014.
Η κ.Ξηροτύρη δικαιολόγησε τη συμμετοχή της ΔΗΜΑΡ στην κυβέρνηση λέγοντας «εμείς ως δύναμη ευθύνης συμμετέχουμε στην κυβέρνηση για να απαγκιστρωθεί από τους επαχθείς όρους του μνημονίου και όχι για να εφαρμόζουμε την δική σας πολιτική των μνημονίων. Η υποστήριξη μας έχει αντίκρισμα, αλλά πρέπει να έχει και για τον Έλληνα πολίτη τον λαό , τον εργαζόμενο και έτσι επιμένουμε στα θέματα των εργασιακών. Εμείς λέμε οχι σε άλλες περικοπές και ζητάμε να εξυγιανθεί το κράτος.Εκφράζουμε τις επιφυλάξεις μας για τον προϋπολογισμό και θα οριστικοποιήσουμε τη στάση μας κατά την συζήτηση στην ολομέλεια.
Mιλώντας στο iefimerida.gr η εισηγήτρια της ΔΗΜΑΡ Ασημίνα Ξηροτύρη τόνισε πως η ΔΗΜΑΡ θα πει «ναι» στον Προϋπολογισμό αν ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας, δεσμευθεί στη Βουλή πως θα υπάρξει η ρήτρα ισοδύναμων μέτρων που έχει ζητήσει ο Φώτης Κουβέλης είτε μέσα στο 2013 είτε στο 2014.
Η κ.Ξηροτύρη δικαιολόγησε τη συμμετοχή της ΔΗΜΑΡ στην κυβέρνηση λέγοντας «εμείς ως δύναμη ευθύνης συμμετέχουμε στην κυβέρνηση για να απαγκιστρωθεί από τους επαχθείς όρους του μνημονίου και όχι για να εφαρμόζουμε την δική σας πολιτική των μνημονίων. Η υποστήριξη μας έχει αντίκρισμα, αλλά πρέπει να έχει και για τον Έλληνα πολίτη τον λαό , τον εργαζόμενο και έτσι επιμένουμε στα θέματα των εργασιακών. Εμείς λέμε οχι σε άλλες περικοπές και ζητάμε να εξυγιανθεί το κράτος.Εκφράζουμε τις επιφυλάξεις μας για τον προϋπολογισμό και θα οριστικοποιήσουμε τη στάση μας κατά την συζήτηση στην ολομέλεια.
No comments:
Post a Comment