Thursday, November 8, 2012

Το πανηγύρι των Ταξιαρχών στη Μέση Τήνου

Την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012, πανηγύρισε τους Πολιούχους της, Αρχαγγέλους Μιχαήλ & Γαβριήλ και όλα τα Ασώματα Ουράνια Αγγελικά Τάγματα, η Μέση Τήνου με την Τέλεση του Κατανυκτικού Εσπερινού από τον Αρχιμανδρίτη π. Ιάκωβο Σέττα, τον εφημέριο π. Νικόλαο Μαραγκό και Ιερείς Ενοριών των χωριών της Τήνου. Έψαλαν καλλίφωνα λαϊκοί ψάλτες. Το δε λόγο κήρυξε ο αρχιμανδρίτης κ. Ιάκωβος,
αναφερόμενος στα Ασώματα ουράνια Τάγματα των Αγγέλων. Παράλληλα τοποθετημένη στο μέσον του ναού των Ταξιαρχών Μέσης Τήνου βρίσκονταν η κάρα του Αγίου Μηνά, προς ασπασμό από τους πιστούς. Παραβρέθηκαν στον Εσπερινό ο Δήμαρχος Τήνου, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Τήνου, Αντιδήμαρχοι, Δημοτικοί και Τοπικοί Σύμβουλοι Τήνου, εκπρόσωποι Φορέων & Συλλόγων, και ευλαβείς των Παμμεγίστων Ταξιαρχών από τη Χώρα και χωριά της Τήνου. Τον Εσπερινό βιντεοσκόπησε η τηλεόραση του Δήμου Τήνου «Εξώμβουργο». Στο τέλος φιλοξενήθηκαν οι ευλαβείς των Ταξιαρχών στην ενοριακή αίθουσα που βρίσκεται πλησίον της εκκλησίας, με γλυκά, μεζέδες και ντόπιο γλυκόπιοτο ρακί. Ανήμερα της Εορτής, Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012 τελέσθηκε πανηγυρική Θεία Λειτουργία από τον Εφημέριο π. Νικόλαο και άλλους ιερείς της Τήνου.
Δείτε φωτογραφίες από τον εσπερινό και το κέρασμα εδώ
Νίκος Φώσκολος 
http://www.tiniaki.gr

No comments:

Post a Comment