Tuesday, November 6, 2012

Απεργειακή Κινητοποίηση στο Βόλο : Επεισόδιο 1ο

Εδώ ας ανεβαίνουν οι ενημερώσεις που αφορούν τις κινητοποίησης στο Βόλο
Στην πλατεία ελευθερίας όπου ήταν το κάλεσμα της Ανεξάρτητης Ταξικής Απεργιακής Συγκέντρωσης κάλεσε για δεύτερη συνεχόμενη φορά και το εργατικό κέντρο Βόλου.Άτομα της Ανέξαρτητης Συνέλευσης πήραν το μικρόφωνο και καλέσαν σε κοινή πορεία από τα κάτω χωρίς κομματικές ταμπέλες.Αυτή τη στιγμή η πορεία έχει ξεκινήσει  με τους επίσημους της εργατικής γραφειοκρατείας να βρίσκονται στην κεφαλή της και από τη μέση και πίσω οι ανάνταχτες ατομικότητες και συλλογικότητες της πόλης (ΑΝΤΑΡΣΥΑ,ΕΕΚ,Συνέλευση Αγίου Νεκταρίου,φοιτητικοί σύλλογοι και οι καταλήψεις Τερμίτα και Ματσάγγου και άλλες/οι).Αριθμεί γύρω στα 3000 άτομα(ανεπιβεβαίοτο) με την κεφαλή της να έχει φτάσει στη μέση της Ιάσωνος και τους τελευταιουςστη Βενιζέλου.Ακούγοντε αντικαπιταλιστρικά/αντιφασιστικα συνθήματα.

No comments:

Post a Comment