Saturday, October 27, 2012
ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΣΚΑΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ
ΥΠ ΟΨΗΝ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΔΡΑΧΜΗ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΑΚΑΚΙΑ Η ΠΛΑΚΕΣ Η ΜΑΝΤΡΕΣ ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΤΑ ΑΦΙΣΑ ΔΩΡΟ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΓΚΡΕΜΙΣΩ?ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ
ΑΝΤΕ ΟΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ Γ,,,,,,,,,ΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΤΕ
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment