Saturday, October 27, 2012

ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΣΚΑΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ


ΥΠ ΟΨΗΝ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΔΡΑΧΜΗ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΑΚΑΚΙΑ Η ΠΛΑΚΕΣ Η ΜΑΝΤΡΕΣ ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΤΑ ΑΦΙΣΑ ΔΩΡΟ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΓΚΡΕΜΙΣΩ?ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ
ΑΝΤΕ ΟΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ Γ,,,,,,,,,ΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΤΕ

No comments:

Post a Comment