Friday, October 26, 2012

Έναρξη του έργου "Πεζοδρόμηση - Ηλεκτροφωτισμός του δρόμου από ξενοδοχείο Ελένη έως Αγ. Ρηγινάκη"




ΑΝΤΕ ΚΑΛΑ ΤΕΛΙΩΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΠΑΜΕ

No comments:

Post a Comment